Послуги з діагностики несправності системи охолодження магнітно-резонансного томографу Intera 1.5T виробництва Philips за ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 50420000-5 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання" (50421000-2 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання")
Сума
33 190 UAH
UA-P-2023-06-02-001746-c 6870aa8be2894c85b8e9a1ed25730530
Оголошено тендер
Опубліковано: 02 червня 2023 10:55
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01986397
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, 50056, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з діагностики несправності системи охолодження магнітно-резонансного томографу Intera 1.5T виробництва Philips за ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 50420000-5 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання" (50421000-2 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання")

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 33 190 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Кошти спеціального фонду 33190 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2023

11. Примітки: Закупівля здійснюється на підставі Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування

Документи замовника

02 червня 2023 10:56
Електронний підпис
02 червня 2023 10:55
Річний план.PDF