Послуги з питань визначення вартості будівельних робіт при застосуванні ПК АВК-5 "Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації" на основних та додаткових робочих місцях (для 6 робочих місць (6 з підсистемою "Підрядник")) (ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
Сума
9 180 UAH
UA-P-2023-01-17-003114-c 6805677577514dd983d78a6a0c2a218e
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 січня 2023 14:32
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04011650
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, вул. Старокозацька, 34
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з питань визначення вартості будівельних робіт при застосуванні ПК АВК-5 "Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації" на основних та додаткових робочих місцях (для 6 робочих місць (6 з підсистемою "Підрядник")) (ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 180 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 9180 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2023

11. Примітки: Додаток до річного плану Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі»

Документи замовника

17 січня 2023 14:33
Електронний підпис