Канцелярські товари, офісне устаткування та приладдя
Сума
53 815 UAH
UA-P-2021-10-13-013521-b ● 65c51c2fac044524b20b0fc506fde967
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 жовтня 2021 17:26
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #39411771
3. Місцезнаходження:
Україна,
м. Київ,
м. Київ,
03151,
вул. Народного Ополчення, буд. 3
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про організатора закупівлі
5. Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"
6. Код згідно з ЄДРПОУ: #40996564
7. Місцезнаходження:
Україна,
м. Київ,
м. Київ,
01601,
вул. Бульварно-Кудрявська, 22, кімн. 403,
8. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)
Інформація про предмет закупівлі
9. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари, офісне устаткування та приладдя, Конверт поштовий C5 (162х229 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет не менше 80г/м² - 20000 штуки, Конверт поштовий C4 (229х324 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет не менше 90г/м² - 1000 штуки, Конверт поштовий C4 (229х324 мм) з розширенням, СКЛ, 0+0 крафт не менше 120 г/м² - 1000 штуки, Закладки з клейким шаром пластикові 12х45 мм (5 кольорів по 20 шт) - 300 пакунок, Затискач для паперів, 32 мм, металевий, 12 шт. в паковані - 20 пакунок, Скріпки канцелярські 33мм, нікельовані, 100 шт. в паковані - 150 пакунок, Олівець графітний HB, корпус дерев'яний з гумкою, заточений - 300 штуки, Лінійка канцелярська 30 см, пластикова, прозора - 50 штуки, Гумка для видалення написів графітним олівцем та чорнилом - 50 штуки, Коректор на масляній основі, 20 мл., з пензликом - 20 штуки, Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм (4 шт. в наборі) - 20 набір, Маркер перманентний, конусоподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, пише білим - 5 штуки, Маркер перманентний, конусоподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, пише синім - 5 штуки, Ручка кулькова, товщина лінії 0,7 мм, пише синім - 300 штуки, Ручка гелева, товщина лінії 0,5 мм, пише синім - 100 штуки, Ручка гелева, товщина лінії 0,7 мм, пише синім - 30 штуки, Скоби для степлера № 24/6, 1000 шт. в паковані - 200 пакунок, Степлер канцелярський, скоба №24/6, не менше 20 арк., металевий корпус - 40 штуки, Файл-вкладиш А4+, 50 мкм, 100 шт. в паковані, глянець прозорий - 20 пакунок, Папка-реєстратор, А4, не менше 50 мм, одностороння ламінація - 50 штуки, Обкладинки для брошурування А4, не менше 150 мкм, 100 шт. в пачці, прозорий пластик - 1 пачка, Пружини для брошурування, пластикові, Ø8 мм, 100 шт в паковані - 1 пакунок, Дошка для письма маркерами, 100х150 см., алюмінієва рамка - 10 штуки, Щоденник недатований А5, штучна шкіра - 10 штуки, Шредер P-4 рівня безпеки, від 11 листів за подачу - 2 штуки
10. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30199230-1 — Конверти
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30194000-5 — Креслярське приладдя
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30192920-6 — Корегувальна рідина
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30195900-1 — Дошки для маркерів та магнітні дошки
ДК021-2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
ДК021-2015: 30191400-8 — Шредери
11. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 53 815 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 53815 UAH |
13. Процедура закупівлі: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
14. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
жовтень, 2021
Документи замовника
18 жовтня 2021 17:39
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2021 17:38
|
Проект договору 18.10.2021.docx |
18 жовтня 2021 16:59
|
Заявка на проведення закупівлі (оновлена) 18.10.2021.docx |
18 жовтня 2021 16:59
|
Заявка на проведення закупівлі від 18.10.2021.pdf |
13 жовтня 2021 17:26
|
Заявка на проведення закупівлі.docx |
13 жовтня 2021 17:26
|
Заявка на проведення закупівлі.pdf |
18 жовтня 2021 17:39
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2021 17:00
|
Електронний підпис |
13 жовтня 2021 17:27
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2021 17:38
|
Проект договору 18.10.2021.docx |
13 жовтня 2021 17:26
|
Проект договору.docx |
18 жовтня 2021 16:59
|
Заявка на проведення закупівлі (оновлена) 18.10.2021.docx |
18 жовтня 2021 16:59
|
Заявка на проведення закупівлі від 18.10.2021.pdf |
13 жовтня 2021 17:26
|
Заявка на проведення закупівлі.docx |
13 жовтня 2021 17:26
|
Заявка на проведення закупівлі.pdf |
Інформація про організацію та проведення закупівлі
Включено в річний план ЦЗО
Підготовка до проведення процедури
Узагальнення та аналіз отриманої інформації щодо проведення закупівель товарів, послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників.
Найменування ЦЗО:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"
Код ЄДРПОУ ЦЗО:
40996564
Термін надання відповіді ЦЗО до:
20 жовтня 2021
Дата надання відповіді про включення в річний план ЦЗО:
20 жовтня 2021
Документи
20 жовтня 2021 12:59
|
Електронний підпис |
20 жовтня 2021 12:58
|
ПР план РП ЦЗО_1491.xls |
20 жовтня 2021 12:59
|
Електронний підпис |
20 жовтня 2021 12:58
|
Електронний підпис |
20 жовтня 2021 12:58
|
ПР план РП ЦЗО_1491.xls |