Шафа для документів 600*400*1255 (або еквівалент), Стільниця 1800*400*38 мм (або еквівалент), Шафа для документів 600*400*1255 (або еквівалент), Шафа для документів 480*400*1255 (або еквівалент), Стільниця 2280*400*38 мм (або еквівалент), Стіл з шухлядками 1200*616*760 (або еквівалент), Стіл з шухлядками 1200*616*1255 (або еквівалент), Дверцята (або еквівалент), Захисний екран 600*1335(Д х В)мм. (або еквівалент), Захисний екран 600*840(Д х В)мм. (або еквівалент), Шафа для одягу (або еквівалент)
Сума
55 000 UAH
UA-P-2021-09-28-004649-b ● 651a562ebb7b43699c471e093276d2d3
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 вересня 2021 11:34
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37899741
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
м. Дніпро,
49000,
проспект Богдана Хмельницького, буд. 19
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Шафа для документів 600*400*1255 (або еквівалент), Стільниця 1800*400*38 мм (або еквівалент), Шафа для документів 600*400*1255 (або еквівалент), Шафа для документів 480*400*1255 (або еквівалент), Стільниця 2280*400*38 мм (або еквівалент), Стіл з шухлядками 1200*616*760 (або еквівалент), Стіл з шухлядками 1200*616*1255 (або еквівалент), Дверцята (або еквівалент), Захисний екран 600*1335(Д х В)мм. (або еквівалент), Захисний екран 600*840(Д х В)мм. (або еквівалент), Шафа для одягу (або еквівалент)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 55 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 55000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
вересень, 2021
Документи замовника
28 вересня 2021 11:46
|
Електронний підпис |