Послуги з виконання технічного нагляду за ходом виконання робіт відповідно до будівельних норм по об'єкту: знесення об'єкту незавершального будівництва відділення функціональної діагностики Комунального некомерційного підприємства "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області
Сума
4 664,26 UAH
UA-P-2023-03-13-001015-a 642ca7f0fcb74fb7b7f8f47617df7df0
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 березня 2023 10:41
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02006544
3. Місцезнаходження: Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, 14030, вул. Шевченка, 114
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з виконання технічного нагляду за ходом виконання робіт відповідно до будівельних норм по об'єкту: знесення об'єкту незавершального будівництва відділення функціональної діагностики Комунального некомерційного підприємства "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 664,26 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 4664.26 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2023

Документи замовника

13 березня 2023 10:52
Електронний підпис