Рукавиці медичні потовщені (код ДК 021:2015 18140000-2: Аксесуари до робочого одягу)
Сума
68 UAH
UA-P-2024-03-28-011159-a 63d534d8b0d140edaa7548008e2fba14
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 березня 2024 16:14
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ культури Кагарлицької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44035197
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Кагарлик, 09201, Київська обл., Обухівський район, м. Кагарлик, пл. Незалежності, 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Рукавиці медичні потовщені (код ДК 021:2015 18140000-2: Аксесуари до робочого одягу)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 68 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 68 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: Місцезнаходження замовника: пл. Незалежності, 1, м. Кагарлик, Обухівський район, Київська обл., 09201. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» .Вид закупівлі: закупівля без використання електронної системи згідно Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Документи замовника

28 березня 2024 16:15
Електронний підпис