79820000-8 Послуги, пов’язані з друком
Сума
74 826 UAH
UA-P-2024-02-21-002357-c ● 63c3127bf6954edfaba5b23ca7ac141b
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 лютого 2024 11:36
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #25680355
3. Місцезнаходження:
Україна,
Київська область,
Київ,
03126,
проспект Любомира Гузара, 3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, Бланк Медична карта стаціонарного хворого ф.003/о, титульний лист (А3 1+1, папір офсетний 70 г/м2) - 15000 штуки, Бланк Медична карта стаціонарного хворого ф.003/о, 2 сторінка (А3 1+1, папір газетний) - 15000 штуки, Бланк Медична карта стаціонарного хворого ф.003/о, 3 сторінка (А3 1+1, папір газетний) - 15000 штуки, Бланк Листок лікарських призначень ф. 003-4/о (А4 1+1, папір газетний) - 15000 штуки, Бланк Згода на обробку персональних даних МІС (А5 1+1, папір газетний) - 18000 штуки, Бланк Інформаційний лист на випадок оголошення повітряної тривоги з заявою пацієнта про потребу в харчуванні (1/3 А4 1+1, папір газетний) - 18000 штуки, Бланк Результат імунохроматографічного дослідження (А6 1+0, папір газетний) - 6000 штуки, Журнал обліку прийому хворих у стаціонар на 200 аркушів, тверда, ламінована, кольорова палітурка, прошитий - 10 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
ДК021-2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 74 826 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | НСЗУ; Власні кошти | 74826 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2024
Документи замовника
21 лютого 2024 11:41
|
Електронний підпис |