Послуги з прибирання та підмітання вулиць населених пунктів Солонківської сільської ради Львівської області Львівського району
Сума
48 150 UAH
UA-P-2021-02-16-002266-b 6394e9790bd443c4996c77f1c8bff8d8
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 лютого 2021 15:31
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КП "Амарант" Солонківської сільської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #31507691
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, Солонка, 81131, вул.Центральна,4
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з прибирання та підмітання вулиць населених пунктів Солонківської сільської ради Львівської області Львівського району

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 48 150 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 48150 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2021

11. Примітки: Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) встановлено, що придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом. При цьому згідно з пунктом третім частини сьомої статті 3 Закону якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із: виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі. Закупівля без застосування порядку проведення спрощених закупівель здійснюється за рішенням замовника щодо кожного випадку окремо. Згідно з пунктом 24 статті 2 Кодексу цивільного захисту України надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена зокрема епідемією або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Згідно з пунктом 22 статті 2 Кодексу цивільного захисту України ліквідація наслідків надзвичайної ситуації - проведення комплексу заходів, що включає аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи, які здійснюються у разі виникнення надзвичайної ситуації і спрямовані на припинення дії небезпечних факторів, рятування життя та збереження здоров’я людей, а також на локалізацію зони надзвичайної ситуації. Згідно статті 5 Кодексу цивільного захисту України надзвичайні ситуації класифікуються за характером походження, ступенем поширення, розміром людських втрат та матеріальних збитків. Порядок класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями встановлюється Кабінетом Міністрів України. Класифікаційні ознаки надзвичайних ситуацій визначаються центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту. Повноваження органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, завдання та обов’язки суб’єктів господарювання, права та обов’язки громадян України у сфері цивільного захисту визначені Главою 4 Кодексу цивільного захисту України. Статтею 17 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, зокрема видає експертні висновки про рівень надзвичайної ситуації, веде їх облік. Так, відповідно до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1052 (далі – Положення), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, видає експертні висновки про рівень надзвичайної ситуації, веде їх облік, здійснює оповіщення та інформування центральних та місцевих органів виконавчої влади про загрозу виникнення і виникнення надзвичайних ситуацій. Відповідно до протоколу засідання Експертної комісії ДСНС з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12.03.2020 № 104/02-20, надзвичайна ситуація, пов’язана із загрозою поширення гострої распіраторної хвороби на території України, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, визначена в Україні як медико-біологічна надзвичайна ситуація, пов’язана з епідемічним спалахом небезпечних хвороб, державного рівня. Окрім того, в результаті різкого погіршення природніх умов 11 лютого 2021 року було проведено позачергове засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Про запобігання виникнення на території району надзвичайних ситуацій, мінімізації їх наслідків, внаслідок складних погодних умов, викликаних значним зниженням температури повітря, сильними опадами у вигляді снігу, хуртовинами та сніговими заметами. За результатами засідання складено ПРОТОКОЛ 2, згідно якого вирішено дорожнім підприємствам забезпечити належне експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення загального користування, оперативне розчищення снігу на автошляхах і в населених пунктах та профілактичне оброблення дорожнього покриття. Зважаючи на наявну медико-біологічну надзвичайну ситуацію, пов’язану з епідемічним спалахом небезпечних хвороб, державного рівня необхідно забезпечити можливість отримання населенням надання вчасної та якісної медичної допомоги, та за потреби організацію швидкого і правильного транспортування (доставки) хворого або постраждалого у лікувальний заклад. Транспортування повинне бути якомога швидким. Кожна хвилина може мати вирішальне значення для порятунку життя і у разі якщо не буде можливості для карети швидкої медичної допомоги дістатися до пацієнта, який звернувся за наданням екстреної (швидкої) медичної допомоги, це може призвести до непередбачених і навіть фатальних наслідків. Виходячи з фактичних обставин, які склались у даному правовому полі, що прямо зачіпають права й інтереси суспільства, держави, особистості; оскільки життя і здоров’я людини визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, доведено обставини, які унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення спрощеної закупівлі.

Документи замовника

16 лютого 2021 15:39
Електронний підпис