Тонери ,фотобарабани,картриджі до офісної техніки КОД ДК 021:2015 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Сума
6 000 UAH
UA-P-2021-06-16-000540-a 618822dabd6342d680e6c90a3af2cfc4
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 червня 2021 10:11
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Теплицької селищної ради" Теплицький центр первинної медичної допомоги"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37337644
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, смт Теплик, 23800, вул. Незалежності,2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Тонери ,фотобарабани,картриджі до офісної техніки КОД ДК 021:2015 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, Тонери до картриджів Minolta TNP-24- Тонер Mitsubishi Brother HL -2030/2040/2070 800 г Black(ТВ134-9) - 1 банки, Барабан Samsung ML-2160, SL-M2020, SCX-3400, Xerox Phaser 3020,WC3025( DRSAM101-GR) SCC Green або Фотобарабан SGT(YAD-SS2161-2) - 10 шт, Барабани до принтерів Canon LBP6030B - барабан Mitsubishi(019295/DLC - 10 шт, Картриджі до принтера Canon LBP6030B - Картридж PRINTALIST аналог Canon 725 Blacк(Canon-725-PL) - 8 шт, Картридж до принтера «SAMSUNG - картридж PrintPro NS Sansung ( (MLT-D111S/SEE M2020/M2070(PP-S2020NS) - 5 шт

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної по факту поставки Товару в розмірі 100% загальної вартості партії отриманого Товару шляхом безготівкового банківського переказу грошей на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу 10 банківських днів 6000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2021

11. Примітки: Зміни до річного плану закупівель UA-P-2021-06-16-001754-b

Документи замовника

16 червня 2021 10:13
Електронний підпис