Комплект технічних засобів контролю, відеореєстрації та збереження інформації процесу складання практичного іспиту для отримання права на керування транспортними засобами
Сума
8 400 000 UAH
UA-P-2023-07-20-005061-a 60d16bf6616840aebcf6dca82be29357
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 липня 2023 15:25
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Головний сервісний центр МВС
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40109173
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 04071, вул. Лук’янівська, будинок 62
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Комплект технічних засобів контролю, відеореєстрації та збереження інформації процесу складання практичного іспиту для отримання права на керування транспортними засобами

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 400 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 8400000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2023

Документи замовника

20 липня 2023 15:26
Електронний підпис