Меблі офісні
Сума
62 040 UAH
UA-P-2023-12-12-002054-c ● 606a3ffd897249268ff74ba029d188a8
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 грудня 2023 10:22
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02770127
3. Місцезнаходження:
Україна,
Полтавська область,
м. Полтава,
36023,
вул. Ціолковського, буд. 47
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Меблі офісні
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 62 040 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 62040 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2023
11. Примітки: Закупівля проводиться відповідно до п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Документи замовника
12 грудня 2023 10:22
|
Електронний підпис |