Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
49 998,42 UAH
UA-P-2023-12-11-001529-c 5f738a5b972e4b4aa557a29ec2455268
Оголошено тендер
Опубліковано: 11 грудня 2023 10:09
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент правового забезпечення Запорізької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37611396
3. Місцезнаходження: Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, 69105, проспект Соборний, буд. 206
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 49 998,42 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 49998.42 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

11. Примітки: Зміни до річного плану внесені в т. ч. за рахунок невитрачених коштів згідно з договором від 15.02.2023 № 18-147 на суму 15250,00 грн. на придбання немаркованої продукції, а саме конвертів, по коду ДК 021:2015: 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне". Договір від 15.02.2023 № 18-147 достроково розірваний (припинений) згідно з додатковою угодою від 12.05.2023 № 1. Станом на день укладення додаткової угоди Виконавцем не було надано послугу, а Замовником не було здійснено оплати. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору. Сума оплати за договором від 15.02.2023 № 18-147 дорівнює 0,00 грн.

Документи замовника

11 грудня 2023 10:11
Електронний підпис