Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
49 998,42 UAH
UA-P-2023-12-11-001529-c ● 5f738a5b972e4b4aa557a29ec2455268
Оголошено тендер
Опубліковано: 11 грудня 2023 10:09
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Департамент правового забезпечення Запорізької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37611396
3. Місцезнаходження:
Україна,
Запорізька область,
м. Запоріжжя,
69105,
проспект Соборний, буд. 206
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 49 998,42 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 49998.42 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2023
11. Примітки: Зміни до річного плану внесені в т. ч. за рахунок невитрачених коштів згідно з договором від 15.02.2023 № 18-147 на суму 15250,00 грн. на придбання немаркованої продукції, а саме конвертів, по коду ДК 021:2015: 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне". Договір від 15.02.2023 № 18-147 достроково розірваний (припинений) згідно з додатковою угодою від 12.05.2023 № 1. Станом на день укладення додаткової угоди Виконавцем не було надано послугу, а Замовником не було здійснено оплати. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору. Сума оплати за договором від 15.02.2023 № 18-147 дорівнює 0,00 грн.
Документи замовника
11 грудня 2023 10:11
|
Електронний підпис |