"Диспенсер автоватичний для дезинфыкуючого засобу, стійка-тримач до автоматичних дозаторів для дезінфекції за кодои ДК 021:2015 42960000-3- Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації".
Сума
2 430 UAH
UA-P-2020-08-27-003178-c ● 5f4b8c927ce3403f88de6e4469ac8703
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 серпня 2020 15:16
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ ЗІ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛОМ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ №21 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #23031612
3. Місцезнаходження:
Україна,
Донецька область,
м. Маріуполь,
87504,
вул.Озеро Хасан, буд. 65
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
"Диспенсер автоватичний для дезинфыкуючого засобу, стійка-тримач до автоматичних дозаторів для дезінфекції за кодои ДК 021:2015 42960000-3- Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації"., Диспенсер автоматичний для дезінфікуючого засобу, білий пластик , артикул PW-110. Матеріал диспенсора – білий ударостійкий ABS пластик. Об'єм диспенсора 1100 мл. Диспенсер розрахований на рідкий дез.засіб. - 1 штуки, Стійка-тримач автоматичних дозаторів для дезінфекції Матеріал –метал Колір -сірий. D0102Grey. З крапле збирачем. Габаритні розміри : 130Х35Х35 см - 1 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 430 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 2430 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
серпень, 2020
Документи замовника
27 серпня 2020 15:17
|
Електронний підпис |