Канцелярські товари
Сума
4 707,15 UAH
UA-P-2024-02-12-001846-c 5f3e0473cb1b416ba209814b8ba6363d
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 лютого 2024 11:20
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальний заклад "Житомирський обласний краєзнавчий музей" Житомирської обласної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02226278
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10014, Майдан Замковий, 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 707,15 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 4707.15 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

Документи замовника

12 лютого 2024 11:22
Електронний підпис

Обґрунтування закупівлі

12 лютого 2024 11:21
Для виконання завдань та функцій Замовник повинен, зокрема, забезпечити себе
необхідними канцелярськими товарами, щоб працівники мали змогу виконати свої трудові
функції пов’язані із забезпеченням життєво важливих потреб та законних інтересів установи.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником
на основі фактичного використання канцелярських матеріалів у попередньому році та обсягу фінансування видатків замовника затверджених на поточний бюджетний рік.
Технічні та якісні характеристики номенклатурних позицій предмету закупівлі
визначено відповідно до особливостей канцелярських товарів.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета
закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 - розрахунок
очікуваної вартості товарів був проведений методом порівняння ринкових цін шляхом
пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації кожної окремої
номенклатурної позиції на основі джерел інформації:
- відкриті українські вебресурси,
- бази даних цін,
- друковані інформаційні довідники,
- інші джерела достовірної інформації.
При цьому отриману очікувану вартість у результаті її визначення методом порівняння
ринкових цін додатково уточнено на підставі закупівельних цін попереднього періоду з
урахуванням прогнозного індексу інфляції.
Розгорнути Згорнути