ДК 021:2015: (CPV): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір, папки, швидкозшивачі, гумки, кулькові ручки, лінійки, книги канцелярські, клейка стрічка, маркери, олівці, папки-реєстратори, лотки для паперів, коректори, ножиці, клей, файли, степлери, тощо)
Сума
80 000 UAH
UA-P-2021-03-25-000516-c ● 5eb118cf85094d62aab95a37e7a0774f
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 березня 2021 09:26
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38500095
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
Житомир,
10031,
ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015: (CPV): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір, папки, швидкозшивачі, гумки, кулькові ручки, лінійки, книги канцелярські, клейка стрічка, маркери, олівці, папки-реєстратори, лотки для паперів, коректори, ножиці, клей, файли, степлери, тощо)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 80 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України) | 80000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2021
Документи замовника
25 березня 2021 09:33
|
Електронний підпис |