ДК 021:2015: (CPV): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір, папки, швидкозшивачі, гумки, кулькові ручки, лінійки, книги канцелярські, клейка стрічка, маркери, олівці, папки-реєстратори, лотки для паперів, коректори, ножиці, клей, файли, степлери, тощо)
Сума
80 000 UAH
UA-P-2021-03-25-000516-c 5eb118cf85094d62aab95a37e7a0774f
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 березня 2021 09:26
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38500095
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Житомир, 10031, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: (CPV): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір, папки, швидкозшивачі, гумки, кулькові ручки, лінійки, книги канцелярські, клейка стрічка, маркери, олівці, папки-реєстратори, лотки для паперів, коректори, ножиці, клей, файли, степлери, тощо)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 80 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України) 80000 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2021

Документи замовника

25 березня 2021 09:33
Електронний підпис