Квіти (троянди)
Сума
180 UAH
UA-P-2020-12-17-007713-c ● 5cbab3349398417bb704a8a0d57cf6e3
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 грудня 2020 11:58
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: відділ освіти,культури і туризму, сім"ї, молоді та спорту Козелецької районної державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42133365
3. Місцезнаходження:
Україна,
Чернігівська область,
смт.Козелець,
17000,
Соборності,27
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Квіти (троянди)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 03120000-8 — Продукція рослинництва, у тому числі тепличного
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 180 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | Категорія замовника: Відділ освіти, культури і туризму, сім'ї, молоді та спорту Козелецької райдержадміністрації є юридичною особою, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади , що зазначений у п.3 частини 4 статті 2 Закону. Місцезнаходження замовника: Україна, 17000, Чернігівська область, смт. Козелець, вул.Соборності, 27. Код ЄДРПОУ 42133365. | 180 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2020
11. Примітки: Категорія замовника: Відділ освіти, культури і туризму, сім'ї, молоді та спорту Козелецької райдержадміністрації є юридичною особою, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади , що зазначений у п.3 частини 4 статті 2 Закону. Місцезнаходження замовника: Україна, 17000, Чернігівська область, смт. Козелець, вул.Соборності, 27. Код ЄДРПОУ 42133365.
Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель
Документи замовника
17 грудня 2020 11:59
|
Електронний підпис |