Акумулятори
Сума
5 500 UAH
UA-P-2024-04-10-008172-a 5c87059cba41499a8103a76043b5efdb
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 квітня 2024 13:36
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41931754
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10020, майдан Визволення, буд. 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Акумулятори, АКБ Formula 60-1 ah (п/т 600) - 1 штука, АКБ Formula 63-1 ah (п/т 620) - 1 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 5500 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: З метою ефективного використання публічних коштів, проведення даної закупівлі, обґрунтовується наступним (у відповідності до Порядку з організації та функціонування системи управління ризиками у Комунальному підприємстві “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Житомирської міської ради, затвердженого Наказом КП “Житомирський центр первинної медичної допомоги” на виконання рішення Виконавчого комітету Житомирської міської ради від 01.11.2023 № 1659): 1. Цільове призначення предмету закупівлі: Цільовим призначенням предмету закупівлі є забезпечення належного функціонування підприємства для надання якісної, доступної та вчасної медичної допомоги жителям громади та переселенцям. 2. Узагальнений кількісний показник про користувачів результатів закупівлі: Користувачами товару є працівники, пацієнти та відвідувачі підприємства. 3. Строк, протягом якого результат проведення закупівлі забезпечить потребу користувачів: Потреба користувачів буде забезпечуватись протягом строку, який буде визначений у договорі про закупівлю, укладеного за результатами проведеної закупівлі.

Документи замовника

10 квітня 2024 13:40
Електронний підпис