ДК 021:2015 - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 офіс.500л. Maestro standard+, Теки-реєстратори ECONOMIX А-4 50мм, Теки-реєстратори ECONOMIX А-4 70мм, Касова стрічка 57мм (1уп.-10шт.), Файл А-4 ECONOMIX 30мкр (100 в упаковці)).
Сума
3 743 UAH
UA-P-2024-03-12-014336-a 5c2f3648c3ba4181b78cc6dc8392a713
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 березня 2024 16:18
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХАРІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАХАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37564865
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, Захарівський р-н, смт Захарівка , 66700, вул. Центральна, буд. 40
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 офіс.500л. Maestro standard+, Теки-реєстратори ECONOMIX А-4 50мм, Теки-реєстратори ECONOMIX А-4 70мм, Касова стрічка 57мм (1уп.-10шт.), Файл А-4 ECONOMIX 30мкр (100 в упаковці))., Папір А4 офіс.500л. Maestro standard+ - 11 пачка, Теки-реєстратори ECONOMIX А-4 50мм - 2 штуки, Теки-реєстратори ECONOMIX А-4 70мм - 1 штуки, Касова стрічка 57мм (1уп.-10шт.) - 1 паковання, Файл А-4 ECONOMIX 30мкр (100 в упаковці) - 3 паковання

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 743 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Місцевий бюджет, кошти НСЗУ 3743 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: Предмети, матеріали, обладнання та інвентар (2210). Керуючись Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України.

Документи замовника