Канцелярські товари (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) Папір ксероксний А-4 Konica Minolta/ Maestro Standart (ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку), Клей ПВА Альматея 100 гр. (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), Клей олівець 21 г (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), Файл прозорий А4 100шт/уп (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), Степлер U-FEN (ДК 021:2015: 30197320-5 Степлери), Стерж. кул. синій (ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари)
Сума
1 879 UAH
UA-P-2022-09-14-004599-b ● 5c18f0f2138b42aeb0cbb96c738d00c4
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 вересня 2022 14:56
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КУ "Довбиський психоневрологічний інтернат"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03188470
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
Довбиш,
12724,
вул. Ломоносова,22
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) Папір ксероксний А-4 Konica Minolta/ Maestro Standart (ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку), Клей ПВА Альматея 100 гр. (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), Клей олівець 21 г (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), Файл прозорий А4 100шт/уп (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), Степлер U-FEN (ДК 021:2015: 30197320-5 Степлери), Стерж. кул. синій (ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 879 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 1879 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
вересень, 2022
Документи замовника
14 вересня 2022 14:58
|
Електронний підпис |