Канцелярські товари різні (код ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
17 319,40 UAH
UA-P-2023-06-07-001049-a 5aaa06b9aeb244209a9474a1ed25a90a
Оголошено тендер
Опубліковано: 07 червня 2023 10:26
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02770127
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, м. Полтава, 36023, вул. Ціолковського, буд. 47
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари різні (код ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 17 319,40 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 17319.4 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2023

11. Примітки: Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471).

Документи замовника