Канцелярські товари різні (код ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
17 319,40 UAH
UA-P-2023-06-07-001049-a ● 5aaa06b9aeb244209a9474a1ed25a90a
Оголошено тендер
Опубліковано: 07 червня 2023 10:26
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02770127
3. Місцезнаходження:
Україна,
Полтавська область,
м. Полтава,
36023,
вул. Ціолковського, буд. 47
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари різні (код ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 17 319,40 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 17319.4 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
липень, 2023
11. Примітки: Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471).
Документи замовника
22 червня 2023 11:02
|
Електронний підпис |
22 червня 2023 11:02
|
Електронний підпис |
07 червня 2023 10:27
|
Електронний підпис |