Канцтовари
Сума
14 800 UAH
UA-P-2023-12-01-002468-c 5a17bad715844f12a16cc258b6f12784
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 грудня 2023 12:41
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: Державна екологічна інспекція Карпатського округу
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42702233
3. Місцезнаходження: Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, 76018, вул. Академіка Сахарова, буд. 23-А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцтовари , Файл-пакет А4 (40 мкм, стандарт, глянець), пачка 100 шт - 22 пачок, Клей-олівець15 гр. - 40 штуки, Клей ПВА (з ковпачком) 50мл. - 40 штуки, Діркопробивач - 5 штуки, Скоби 10/5 - 40 пачок, Скоби 24/6 - 40 пачок, Скріпки 25 мм круглі - 40 пачок, Скріпки 50 мм - 40 пачок, Біндер 15мм - 30 пачок, Біндер 25 мм - 30 пачок, Біндер 51 мм - 30 пачок, Ніж канцелярський 18 мм - 20 штуки, Ножиці офісні - 8 штуки, Ручка кулькова (синя) - 100 штуки, Ручка масляна (синя) - 120 штуки, Олівець з гумкою - 100 штуки, Гумка подвійна з абразивною частиною - 40 штуки, Коректор з пензликом 20мл - 10 штуки, Коректор-ручка 8 мл - 30 штуки, Точилка алюмінієва - 30 штуки, Маркер текстовий (різних кольорів) - 100 штуки, Стріічка клейка прозора (18*20) - 30 штуки, Стрічка клейка прозора (24*30) - 20 штуки, Ручка кулькова (чорна) - 20 штуки, Ручка кулькова (червона) - 20 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 14 800 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України Загальний фонд 14800 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

01 грудня 2023 12:44
Електронний підпис