Послуги з обслуговування організаційної техніки (заправка картриджа).
Сума
2 040 UAH
UA-P-2024-03-20-010217-a 5a0a50d783d54ebe82a1d52f564289d8
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 березня 2024 14:12
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Швайківська сільська рада
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04345658
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, с.Швайківка, 13331, ВУЛИЦЯ ОСІВКА, будинок 1А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з обслуговування організаційної техніки (заправка картриджа).

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 040 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за фактично надані послуги протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних актів Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності). 2040 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за фактично надані послуги протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних актів Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності). Виконавець зобов’язаний надати якісне та належне надання послуг.

Документи замовника

20 березня 2024 14:12
Електронний підпис