Канцелярські товари: плівка для ламінування А4, папір офісний А4 75, 250 арк неон, папір офісний А4 80 г/м2, 250 арк. інтенсив, файли А4+, ручка гелева чорна, синя, лоток для документів вертикальний сірий, лоток для документів вертикальний чорний, лоток для документів вертикальний удароміцний чорний, степлер 20 аркушів, біндери 32 мм, кнопки-цвяхи кольорові, скріпки 28 мм нікельовані округлі, скоби для степлера №24/6, скріпки кольорові 28 мм, скріпки 28 мм нікельовані, скріпки з загином нікельовані 28 мм, скоби №10, стікер неон, стікер пастель, фломастери 24 од., коректор-ручка, лоток вертикальний синій, папір для нотаток з клейким шаром, скотч канцелярський, ручка кулькова автомат чорна, папір офісний А4 80 г/м2, папір офісний А4 80 250 арк. пастель (Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
9 954,84 UAH
UA-P-2021-11-30-009377-c 59ea7f245e854331a6a838e993d2353a
Оголошено тендер
Опубліковано: 30 листопада 2021 15:16
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40212110
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, с. Красносілка, 67560, вул. Шкільна, 1В
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари: плівка для ламінування А4, папір офісний А4 75, 250 арк неон, папір офісний А4 80 г/м2, 250 арк. інтенсив, файли А4+, ручка гелева чорна, синя, лоток для документів вертикальний сірий, лоток для документів вертикальний чорний, лоток для документів вертикальний удароміцний чорний, степлер 20 аркушів, біндери 32 мм, кнопки-цвяхи кольорові, скріпки 28 мм нікельовані округлі, скоби для степлера №24/6, скріпки кольорові 28 мм, скріпки 28 мм нікельовані, скріпки з загином нікельовані 28 мм, скоби №10, стікер неон, стікер пастель, фломастери 24 од., коректор-ручка, лоток вертикальний синій, папір для нотаток з клейким шаром, скотч канцелярський, ручка кулькова автомат чорна, папір офісний А4 80 г/м2, папір офісний А4 80 250 арк. пастель (Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 954,84 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 9954.84 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2021

Документи замовника

30 листопада 2021 15:18
Електронний підпис