Журнал планування та обліку роботи гуртка, Журнал відвідування учнями школи, Журнал групи продовженого дня, Журнал індивідуального навчання учня (учениці), Журнал обліку пропущених і замінених уроків, Журнал обліку руху учнів, Журнал обліку щоденного відвідування групи ДНЗ, Журнал реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності учнів, Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці (100 л.), Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці (50 л.), Журнал реєстрації інструктажів з пожежної безпеки, Журнал реєстрації наказів з основної діяльності, Книга вихідної документації 100 л, Книга вхідної документації 100 л, Книга записів наслідків внутрішнього контролю, Книга протоколів засідання педагогічної ради, Журнал індивідуальних і групових консультацій практ.ПСИХОЛОГА (соц.педагога), Журнал медичного контролю за проведенням уроків фізкультури, ЖУРНАЛ ОБЛІКУ групових занять ДЮСШ, Журнал щоденного обліку роботи практ. Психолога, Журнал здоров'я працівників харчоблоку ДНЗ, ЖУРНАЛ ОБЛІКУ дітей з особливими освітніми потребами (48 стор.), Журнал обліку робочого часу асистента вчителя, Журнал прибуття(вибуття) дітей ДНЗ, Класний журнал 1-4 клас, класний журнал 5-11 клас, Журнал обліку виконання норм харчування, Журнал бракеражу готової продукції, Журнал бракеражу сирих продуктів, Журнал заявок на продукти харчування, Журнал обліку відходів, Книга складського обліку, Журнал щоденного обліку роботи практичного психолога (соціального педагога).
Сума
28 640 UAH
UA-P-2023-09-13-002935-a 587349b859b445e1b10bb585fb5dbe06
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 вересня 2023 13:53
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління з питань освіти, культури та молодіжної політики Затишанської селищної ради Роздільнянського району Одеської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41462998
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, Захарівський р-н, смт. Затишшя, 66740, вул. Суворова, буд. 34
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Журнал планування та обліку роботи гуртка, Журнал відвідування учнями школи, Журнал групи продовженого дня, Журнал індивідуального навчання учня (учениці), Журнал обліку пропущених і замінених уроків, Журнал обліку руху учнів, Журнал обліку щоденного відвідування групи ДНЗ, Журнал реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності учнів, Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці (100 л.), Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці (50 л.), Журнал реєстрації інструктажів з пожежної безпеки, Журнал реєстрації наказів з основної діяльності, Книга вихідної документації 100 л, Книга вхідної документації 100 л, Книга записів наслідків внутрішнього контролю, Книга протоколів засідання педагогічної ради, Журнал індивідуальних і групових консультацій практ.ПСИХОЛОГА (соц.педагога), Журнал медичного контролю за проведенням уроків фізкультури, ЖУРНАЛ ОБЛІКУ групових занять ДЮСШ, Журнал щоденного обліку роботи практ. Психолога, Журнал здоров'я працівників харчоблоку ДНЗ, ЖУРНАЛ ОБЛІКУ дітей з особливими освітніми потребами (48 стор.), Журнал обліку робочого часу асистента вчителя, Журнал прибуття(вибуття) дітей ДНЗ, Класний журнал 1-4 клас, класний журнал 5-11 клас, Журнал обліку виконання норм харчування, Журнал бракеражу готової продукції, Журнал бракеражу сирих продуктів, Журнал заявок на продукти харчування, Журнал обліку відходів, Книга складського обліку, Журнал щоденного обліку роботи практичного психолога (соціального педагога).

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 28 640 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 28640 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2023

Документи замовника

13 вересня 2023 13:55
Електронний підпис