За кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) - 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (85111810-1 Послуги з проведення аналізів крові), а саме послуги з проведення лабораторних досліджень (Дослідження біологічного матеріалу методом ІФА для визначення HIV 1/2, Ab/Ag p24 (вагітні) - 1 найменування)
Сума
429 000 UAH
UA-P-2024-03-29-010815-a ● 58301a67a3744c1f9a9e4060db07f615
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 березня 2024 18:50
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №7" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05446462
3. Місцезнаходження:
Україна,
Одеська область,
Одеса,
65080,
ВУЛИЦЯ КОСМОНАВТІВ, будинок 11/13
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
За кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) - 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (85111810-1 Послуги з проведення аналізів крові), а саме послуги з проведення лабораторних досліджень (Дослідження біологічного матеріалу методом ІФА для визначення HIV 1/2, Ab/Ag p24 (вагітні) - 1 найменування)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 429 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | Національна служба здоров'я України | 429000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
11. Примітки: Підстави/обґрунтування для обрання даного типу закупівель: відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) та з урахуванням п.п.6 п.13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Закупівля яка не відбулася UA-2024-01-08-006680-a
Документи замовника
29 березня 2024 18:53
|
Електронний підпис |
29 березня 2024 18:52
|
Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника № 45.24.pdf |
Обґрунтування закупівлі
29 березня 2024 18:50
|
Підстави/обґрунтування для обрання даного типу закупівель: відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) та з урахуванням п.п.6 п.13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Закупівля яка не відбулася UA-2024-01-08-006680-a
Розгорнути
Згорнути
|