Фармацевтична продукція
Сума
500 230,84 UAH
UA-P-2020-07-22-002437-a 57c5d66ca33041a8a6792039c72d95e7
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 липня 2020 22:28
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05484161
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, Вінниця, 21029, вул. Хмельницьке шосе, 84
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Фармацевтична продукція, Глюкоза розчин для інфузій 50 мг/мл по 200 мл - 3000 банки, Інфулган розчин для інфузій 10 мг/мл по 100 мл - 2600 банки, Кальцію глюконат, розчин для ін'єкцій, 100 мг/мл по 5мл в ампулі №10 - 192 пачка, Метронідазол розчин для інфузій 5 мг/мл по 100 мл - 2000 банки, Натрію хлорид розчин для інфузій 9 мг/мл по 200 мл - 5000 банки, Розчин Рінгера розчин для інфузій по 200 мл - 1500 банки, Флуконазол розчин для інфузій 2 мг/мл по 100 мл - 1000 банки, Юнорм® розчин для ін'єкцій 2,0 мг/мл по 4мл в ампулі №5 - 460 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
МНН: Glucose
МНН: Paracetamol, combinations excl. psycholeptics
МНН: Calcium gluconate
МНН: Metronidazole
МНН: Sodium chloride
МНН: Calcium chloride
МНН: Fluconazole
МНН: Ondansetron
ДК021-2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 500 230,84 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів, що надходять з НСЗ України (плата за товар, бюджет) 500230.84 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2020

11. Примітки: ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ, РОБІТ І ПОСЛУГ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАХОДІВ, СПРЯМОВАНИХ НА ЗАПОБІГАННЯ ВИНИКНЕННЮ ТА ПОШИРЕННЮ ПАНДЕМІЇ КОРОНАВІРУСНОЇ ХВОРОБИ (COVID-19)

Документи замовника

22 липня 2020 22:33
Електронний підпис
22 липня 2020 22:28
1 РП по COVID-19.docx