Папір Ф А-4/80; папір Ф А-5/80; конверт формату Е-4; конверт формату С-4; конверт формату С-5; конверт формату С-6; конверт формату С-4 (для відправки секретної кореспонденції); конверт формату С-3 (для відправки секретної кореспонденції); набір настільний без наповнення; набір настільний дерев’яний; підставка під папір для нотаток; диспенсер для скріпок; зволожувач для пальців; антистеплер; cтеплер; cтеплер №23; скоби металеві; скріпки; біндери; закріпки для дироколу; підставки для наколювання чеків; кнопки-цвяшки; дирокол 10 арк; дирокол 100 арк; точилка металева для олівців; канцелярський ніж; леза для канцелярських ножів; ручки; ручки з логотипом; стрижень кульковий; стрижень гельовий; маркер (набір 4шт); маркери для дошки з мочалкою; маркер перманентний; штемпельна фарба; коректор; олівець; фліпчарт (дошка для писання маркером)
Сума
2 214 950 UAH
UA-P-2020-02-10-012334-b 56f9dffbd51840b38eecf72b6356a0d0
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 лютого 2020 17:56
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Міністерство юстиції України
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #00015622

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір Ф А-4/80; папір Ф А-5/80; конверт формату Е-4; конверт формату С-4; конверт формату С-5; конверт формату С-6; конверт формату С-4 (для відправки секретної кореспонденції); конверт формату С-3 (для відправки секретної кореспонденції); набір настільний без наповнення; набір настільний дерев’яний; підставка під папір для нотаток; диспенсер для скріпок; зволожувач для пальців; антистеплер; cтеплер; cтеплер №23; скоби металеві; скріпки; біндери; закріпки для дироколу; підставки для наколювання чеків; кнопки-цвяшки; дирокол 10 арк; дирокол 100 арк; точилка металева для олівців; канцелярський ніж; леза для канцелярських ножів; ручки; ручки з логотипом; стрижень кульковий; стрижень гельовий; маркер (набір 4шт); маркери для дошки з мочалкою; маркер перманентний; штемпельна фарба; коректор; олівець; фліпчарт (дошка для писання маркером)

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 214 950 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України Загальний фонд 1154800,00 грн з ПДВ; спеціальний фонд (виконавчий збір) 1060150,00 грн з ПДВ 2214950 UAH

7. Процедура закупівлі: Відкриті торги

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2020

9. Примітки: Лот № 1 - папір Ф А-4/80; папір Ф А-5/80 - 1638500,00 грн з ПДВ; лот № 2 - конверт формату Е-4; конверт формату С-4; конверт формату С-5 конверт формату С-6 конверт формату С-4 (для відправки секретної кореспонденції); конверт формату С-3 (для відправки секретної кореспонденції) - 241000,00 грн з ПДВ; лот № 3 - набір настільний без наповнення; набір настільний дерев’яний; підставка під папір для нотаток; диспенсер для скріпок; зволожувач для пальців; антистеплер; cтеплер; cтеплер №23; скоби металеві; скріпки; біндери; закріпки для дироколу; підставки для наколювання чеків; кнопки-цвяшки; дирокол 10 арк; дирокол 100 арк; точилка металева для олівців; канцелярський ніж; леза для канцелярських ножів; ручки; ручки з логотипом; стрижень кульковий; стрижень гельовий; маркер (набір 4шт); маркери для дошки з мочалкою; маркер перманентний; штемпельна фарба; коректор; олівець; фліпчарт (дошка для писання маркером)) - 335450,00 грн з ПДВ

Документи замовника

10 лютого 2020 17:56
Електронний підпис