Канцтовари, офісне приладдя, ділові аксесуари та інше згідно ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7
Сума
9 673,92 UAH
UA-P-2021-11-23-001580-a ● 56d602d3959a4b2cb4f25151a18e9fdf
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 листопада 2021 09:30
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ГОРЕНИЦЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ "ГОРЕНИЧІ-СПОРТ" БІЛОГОРОДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42741199
3. Місцезнаходження:
Україна,
Київська область,
село Гореничі,
08114,
вулиця Соборна, 204
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцтовари, офісне приладдя, ділові аксесуари та інше згідно ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7, Зшивач - 1 штуки, Антизшивач - 2 штуки, діркопробивач - 1 штуки, підставка для скріпок - 1 штуки, лоток для паперів горизонтальний - 2 штуки, клей-олівець - 2 штуки, скоби - 1 пачка, біндери для паперу 19мм - 1 пачка, біндери для паперу 25 мм - 2 пачок, біндери для паперу 32 мм - 2 пачок, біндери для паперу 41 мм - 2 пачок, біндери для паперу 51 мм - 2 пачок, скріпка 50 мм - 1 пачка, фарба штапельна - 4 штуки, футляр - 1 штуки, олівець чорнографітний - 5 штуки, клей-олівець - 1 штуки, коригуюча рідина з поролоновим аплікатором - 2 штуки, брелок д/ключів пластиковий - 20 штуки, зволожувач для пальців - 2 штуки, короб архівний картонний 80 мм - 20 штуки, папка пластикова - 2 штуки, папка з 100 файлами - 2 штуки, папка з 80 файлами - 2 штуки, портфель пластиковий - 1 штуки, підставка під папір - 2 штуки, підставка настільна - 2 штуки, лоток для паперів вертикальний - 2 штуки, лоток для паперів вертикальний збірний - 1 штуки, ручка масляна - 10 штуки, скріпка 33 мм - 1 пачка, скріпка 28 мм - 2 пачок, скріпка 25 мм - 4 пачок, зшивач №10 - 2 штуки, калькулятор настільний - 1 штуки, лоток для паперів вертикальний - 2 штуки, папка-швидкозшивач - 10 штуки, контейнер архівний картонний - 5 штуки, папір для нотаток - 2 штуки, кнопки металеві - 1 пачка, клей-олівець - 1 штуки, папказ планкою-затиском - 2 штуки, портфель пластиковий - 1 штуки, лінійка - 2 штуки, коректор-стрічковий - 4 штуки, ножиці - 2 штуки, діркопробивач до 20 арк - 2 штуки, лінійка 30 см з тримачем - 3 штуки, коректор ручка - 2 штуки, папка конверт не прозора на кнопці - 7 штуки, скоби №24\6 - 1 пачка, скоби №10 - 3 пачок, папка реєстратор - 5 штуки, папка пластикова на 4 кільця - 5 штуки, папка реєстратор - 5 штуки, папкп з планкою-затиском 6 мм - 2 штуки, папка з планкою-затиском 10 мм - 2 штуки, папка до підпису - 1 штуки, картка складського обліку - 1 штуки, клей ПВА з пензликом - 4 штуки, серветки для очищення екранів - 2 штуки, папір офісний - 15 штуки, шпагат джуготовий - 1 штуки, чинка пластикова - 2 штуки, кошик для паперу - 2 штуки, картонні розділювачі - 1 штуки, папка паперова на звязках - 20 штуки, флеш-пам'ять - 2 штуки, флеш-пам'ять - 1 штуки, штамп самонабірний - 1 штуки, журнал прийому та здач - 2 штуки, ручка масляна - 10 штуки, диспенсер для клейкої стрічки - 2 штуки, флеш-пам'ять - 1 штуки, гумка овальна - 4 штуки, набір текстових маркерів - 2 штуки, квартальний календар - 1 штуки, календар настільний - 1 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 673,92 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 9673.92 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
листопад, 2021
Документи замовника
23 листопада 2021 09:41
|
Електронний підпис |