Медичні матеріали (Пластирі, відповідний код ДК 021-2015-33141112-8 - Пластирі; Марля нестерильна, відповідний код ДК 021-2015-33141114-2 - Медична марля ; Вата медична, відповідний код ДК 021-2015-33141115-9 - Медична вата; Бинт нестерильний, відповідний код ДК 021-2015- 33141113-4 - Бинти ; Палички ватні, відповідний код ДК 021-2015-33141100-1 - Перев’язувальні матеріали; затискачі, шовні матеріали, лігатури ).
Сума
488 UAH
UA-P-2021-12-06-002751-b 56c2d34dc6a34cf09893a01760a953ab
Оголошено тендер
Опубліковано: 06 грудня 2021 14:11
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОВЕЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02540060
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, Ковель, 45007, вул. Варшавська, 10
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Медичні матеріали (Пластирі, відповідний код ДК 021-2015-33141112-8 - Пластирі; Марля нестерильна, відповідний код ДК 021-2015-33141114-2 - Медична марля ; Вата медична, відповідний код ДК 021-2015-33141115-9 - Медична вата; Бинт нестерильний, відповідний код ДК 021-2015- 33141113-4 - Бинти ; Палички ватні, відповідний код ДК 021-2015-33141100-1 - Перев’язувальні матеріали; затискачі, шовні матеріали, лігатури ).

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 488 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 488 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

Документи замовника

06 грудня 2021 14:18
Електронний підпис