ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (скоби, кнопки, канцелярські скріпки, канцелярські ножі, степлери, діроколи, антистеплери, оброблені папір і картон, багатошарові папір і картон, папір для письма А3, А4, папір для друку А3, А4, ватман,штампи,печатки)
Сума
5 000 UAH
UA-P-2020-03-03-000127-b 5642f8f10d1e44dca75366f1b5a35119
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 березня 2020 09:13
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Ужгородське вище комерційне училище Київського національного торговельно-економічного університету
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #35619393

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (скоби, кнопки, канцелярські скріпки, канцелярські ножі, степлери, діроколи, антистеплери, оброблені папір і картон, багатошарові папір і картон, папір для письма А3, А4, папір для друку А3, А4, ватман,штампи,печатки)

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 5000 UAH

7. Процедура закупівлі: Відкриті торги

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2020

Документи замовника

03 березня 2020 09:14
Електронний підпис