Чашка Петрі, 100 мм, скляна (ДК 021:2015 33790000-4 - Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення)
Сума
49 680 UAH
UA-P-2023-08-24-004661-c 557717133b91469f9f7d251a9654dd2c
Оголошено тендер
Опубліковано: 24 серпня 2023 16:08
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальна установа "Запорізьке обласне бюро судово-медичної експертизи" Запорізької обласної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02005177
3. Місцезнаходження: Україна, Запорізька область, Запоріжжя, 69068, вул.Чарівна,30
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Чашка Петрі, 100 мм, скляна (ДК 021:2015 33790000-4 - Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2023: Чашка Петрі для тканинної культури
ДК021-2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 49 680 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти обласного бюджету 49680 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2023

11. Примітки: Закупівля товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану проводиться відповідно до постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12 жовтня 2022 року.

Документи замовника

24 серпня 2023 16:09
Електронний підпис