Послуги з дослідження факторів виробничого середовища на робочих місцях
Сума
101 138,44 UAH
UA-P-2021-10-26-008986-b 55610023263a4e998f6b7fb592d20845
Оголошено тендер
Опубліковано: 26 жовтня 2021 15:08
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41022900
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 01032, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з дослідження факторів виробничого середовища на робочих місцях

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 101 138,44 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 101138.44 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2021

11. Примітки: 1) найменування замовника: Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2) місцезнаходження замовника вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032, фактична: м. Київ, вул.. Уманська 8. 3) ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, 41022900 4) категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону 5) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 71630000-3 Послуги з технічного обслуговування та випробувань (Послуги з дослідження факторів виробничого середовища на робочих місцях): Лоти 1-5 - 71630000-3 Послуги з технічного обслуговування та випробувань (Послуги з дослідження факторів виробничого середовища на робочих місцях). 6) Очікувана вартість предмета закупівлі: 101 138,44 грн (сто одна тисяча сто тридцять вісім гривень 44 копійки) з ПДВ, в т.ч. по:Лот № 1 – 17 711,46 грн (сімнадцять тисяч сімсот одинадцять тисяч 46 копійок) з ПДВ; Лот № 2 – 24 960,78 грн (двадцять чотири тисячі дев’ятсот шістдесят гривень 78 копійок) з ПДВ; Лот № 3 - 18 751,00 грн (вісімнадцять тисяч сімсот п’ятдесят одна гривня 00 копійок) з ПДВ; Лот № 4 - 14 171,76 грн (чотирнадцять тисяч сто сімдесят одна гривня 76 копійок) з ПДВ; Лот № 5 - 25 543,44 грн (двадцять п’ять тисяч п’ятсот сорок три гривні 44 копійки) з ПДВ. 7) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів) - 8) процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги, 9) орієнтовний початок проведення: жовтень 2021 року 10) застосування рамкової угоди – не застосовується.

Документи замовника

26 жовтня 2021 15:08
Електронний підпис