Канцтовари
Сума
5 044,41 UAH
UA-P-2024-01-25-002423-a ● 54c9b0fb6a9b4152bd7907f1201edfd6
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 січня 2024 11:50
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Рівненський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05392737
3. Місцезнаходження:
Україна,
Рівненська область,
м. Рівне,
33028,
вул. 16 липня, 79
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцтовари, Ножниці 19 см 3D BLADE, прогумов.ручки - 3 штуки, Ножниці 17 см, універс., ергоном.гумов. ручки - 2 штуки, Папка-реєстратор А4 - 15 штуки, Папка-файл пластикова - 6 пачок, Скріпки 25мм - 10 штуки, Скріпки кольорові - 10 пачок, Олівці графітові - 3 штуки, Лінійка 30 см Люкс пластикова прозора - 10 штуки, Ручка I-Pen прінт.корпус - 84 штуки, Стрічка самоклейка 45*250м - 2 штуки, кл.стрічка канц. 18мм*20мм - 10 штуки, кл.стрічка канц. 24мм*20мм - 10 штуки, Клей-олівець 22 гр. - 10 штуки, Папка-швидкозшивач А4 Economix з перфорацією - 150 штуки, Точилка б/конт. 100-1 FT плас. - 5 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 044,41 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 5044.41 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
січень, 2024
Документи замовника
26 січня 2024 09:58
|
Електронний підпис |