Код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Перевірка технічного стану ретгенологічних кабінетів та замірів доз іонізуючого випромінювання на робочих місцях персоналу рентгенкабінетів, у приміщеннях на суміжною з процедурною; виготовлення та оформлення технічного паспорта рентгеноголічного кабінету, використовуючи свою матеріальну базу)
Сума
1 879 UAH
UA-P-2022-11-30-001559-c 5449d98985664dcca703ebd080b40032
Оголошено тендер
Опубліковано: 30 листопада 2022 11:00
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Любарська лікарня" Любарської селищної ради Житомирської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01991754
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Любарський р-н, с. Старий Любар, 13133, вул. Медична, буд. 5
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Перевірка технічного стану ретгенологічних кабінетів та замірів доз іонізуючого випромінювання на робочих місцях персоналу рентгенкабінетів, у приміщеннях на суміжною з процедурною; виготовлення та оформлення технічного паспорта рентгеноголічного кабінету, використовуючи свою матеріальну базу)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 879 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 1879 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2022

Документи замовника

30 листопада 2022 11:02
Електронний підпис