ПАПIР_А4/80_500 EUROВASIC ЦАЧКА/500ар -5пач., РУЧКА/МАСЛ с Вм/8352 MaxOFFICE -20шт., СТЕРЖ/МАСЛ-с Вм/8384 141мм МАХR -20шт.,ОЛIВ/КРЕСЛ-б/гум 0/15537 НВ -20шт., ОЛIВЕЦЬ/МЕХ АХ/2121 0,5 DELTA 35345 -5шт., КОР/РУЧКА Ах/7012 Вг 14290 DELTA -8шт., БIНДЕР/ПАП 19мм Вм/5305 уп/12шт -5упак., СКРIПКА 25мм/100 Е/41001 ТР -10пач., БIНДЕР/ПАП 51мм КLЕRК/1751 уп/12шт -5упак.
Сума
1 845,36 UAH
UA-P-2024-03-05-002749-a ● 5321a704b6724f4397b6441e4679c054
Оголошено тендер
Опубліковано: 05 березня 2024 09:54
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне підприємство Андрушівської міської ради "Комсервіс"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #33967566
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
Андрушівка,
13400,
пл.Т.Г.Шевченка,7
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ПАПIР_А4/80_500 EUROВASIC ЦАЧКА/500ар -5пач., РУЧКА/МАСЛ с Вм/8352 MaxOFFICE -20шт., СТЕРЖ/МАСЛ-с Вм/8384 141мм МАХR -20шт.,ОЛIВ/КРЕСЛ-б/гум 0/15537 НВ -20шт., ОЛIВЕЦЬ/МЕХ АХ/2121 0,5 DELTA 35345 -5шт., КОР/РУЧКА Ах/7012 Вг 14290 DELTA -8шт., БIНДЕР/ПАП 19мм Вм/5305 уп/12шт -5упак., СКРIПКА 25мм/100 Е/41001 ТР -10пач., БIНДЕР/ПАП 51мм КLЕRК/1751 уп/12шт -5упак., ПАПIР_А4/80_500 EUROВASIC ЦАЧКА/500ар -5пач. - 5 пачок, РУЧКА/МАСЛ с Вм/8352 MaxOFFICE -20шт. - 20 штуки, СТЕРЖ/МАСЛ-с Вм/8384 141мм МАХR -20шт - 20 штуки, ОЛIВ/КРЕСЛ-б/гум 0/15537 НВ -20шт - 20 штуки, ОЛIВЕЦЬ/МЕХ АХ/2121 0,5 DELTA 35345 -5шт - 5 штуки, КОР/РУЧКА Ах/7012 Вг 14290 DELTA -8шт - 8 штуки, БIНДЕР/ПАП 19мм Вм/5305 уп/12шт -5упак - 5 упаковка, СКРIПКА 25мм/100 Е/41001 ТР -10пач. - 10 пачок, БIНДЕР/ПАП 51мм КLЕRК/1751 уп/12шт -5упак. - 5 упаковка
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 845,36 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 1845.36 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
Документи замовника
05 березня 2024 10:27
|
Електронний підпис |