ПАПІР-А4 80 г/м2; факс папір; канцелярське приладдя різне: біндери, дестеплери, клеї ПВА, клеї-олівці, книги, коректуючі рідини, штрих корректор-, ручки,закладки, суцільнометалеві, гумові вставки на ручках, ножі канцелярські, папір для бокса, папки, скоби, скріпки, стиплери, файли, ручки, олівці, ластики, маркери, штемпельні фарби, штампи, конверти, візитниці
Сума
800 000 UAH
UA-P-2019-11-25-002868-a 528be61f01be479a80fdddb7688623af
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 листопада 2019 15:24
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #39605452

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: ПАПІР-А4 80 г/м2; факс папір; канцелярське приладдя різне: біндери, дестеплери, клеї ПВА, клеї-олівці, книги, коректуючі рідини, штрих корректор-, ручки,закладки, суцільнометалеві, гумові вставки на ручках, ножі канцелярські, папір для бокса, папки, скоби, скріпки, стиплери, файли, ручки, олівці, ластики, маркери, штемпельні фарби, штампи, конверти, візитниці

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ: відсутній

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 800 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 800000 UAH

7. Процедура закупівлі: Відкриті торги

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2019

Документи замовника

25 листопада 2019 15:25
Електронний підпис