Скотч, Діркопробивач, Скрепки, Коректор, Ручка, Степлер, Гумка, Реєстратор, Скоби, Кнопки гвіздочки, Кнопкі, Олівець простий, Антистеплер, Біндери, Маркер текстовий, Ніж канцелярський, Леза для ножів канцелярських, Чинка, Папір А4
Сума
15 849,50 UAH
UA-P-2023-11-21-005083-b 5215bf7b87e24aadbe83ea7c319086d0
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 листопада 2023 15:45
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Парафіївська селищна рада
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04412521
3. Місцезнаходження: Україна, Чернігівська область, смт. Парафіївка, 16730, вул. Тараса Шевченка, 62
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Скотч, Діркопробивач, Скрепки, Коректор, Ручка, Степлер, Гумка, Реєстратор, Скоби, Кнопки гвіздочки, Кнопкі, Олівець простий, Антистеплер, Біндери, Маркер текстовий, Ніж канцелярський, Леза для ножів канцелярських, Чинка, Папір А4, Скотч широкий 48*100 - 24 штуки, Скотч канцелярський - 1 штуки, Діркопробивач з лінійкою (30 арк.) - 7 штуки, Скрепки 78 мм - 2 штуки, Скрепки кольорові - 25 штуки, Коректор з кісточкою 20 мл - 4 штуки, Коректор ручка 10 мл - 16 штуки, Ручка чорна - 1 штуки, Ручка червона - 9 штуки, Ручка синя - 26 штуки, Степлер для 24/6 - 6 штуки, Гумка велика - 13 штуки, Реєстратор 70 мм (зелений) - 11 штуки, Скоби 24/6 - 21 штуки, Кнопки гвіздочки - 2 штуки, Кнопки - 5 штуки, Реєстратор А4,50 мм - 2 штуки, Олівець простий - 10 штуки, Антистеплер - 1 штуки, Скоби №10 - 12 штуки, Біндери 32 мм - 12 штуки, Маркер текстовий - 2 штуки, Ніж канцелярський - 3 штуки, Леза для ножів канцелярських - 2 штуки, Чинка - 1 штуки, Папір А4 - 50 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197120-3 — Кнопки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 15 849,50 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 15849.5 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

Документи замовника

21 листопада 2023 15:47
Електронний підпис