Плівка ПВХ для натяжних стель (ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами)
Сума
22 525 UAH
UA-P-2022-12-06-004933-c ● 51e18437c7864b11bd277755c44df9b4
Оголошено тендер
Опубліковано: 06 грудня 2022 14:14
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38635397
3. Місцезнаходження:
Україна,
Вінницька область,
м. Вінниця,
21021,
вул. 600-Річчя, буд. 11
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Плівка ПВХ для натяжних стель (ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 22 525 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | спеціальний фонд-субвенція | 22525 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2022
11. Примітки: Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС на 2022 рік за КПКВ 1006280 від 09 листопада 2022 року №01-822, (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів "Програми поліпшення пожежної та техногенної безпеки населених пунктів та об’єктів усіх форм власності, розвитку інфраструктури підрозділів оперативно-рятувальної служби на території Гніванської міської ради на 2017-2022 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
Документи замовника
06 грудня 2022 14:15
|
Електронний підпис |