Канцелярське приладдя
Сума
28 325 UAH
UA-P-2024-01-26-006554-c 51912b442a2a43faa404dcdb6fdd9f01
Оголошено тендер
Опубліковано: 26 січня 2024 23:29
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43985560
3. Місцезнаходження: Україна, Закарпатська область, Ужгород, 88000, Собранецька, 20
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя , Гумка (ластик) Buromax - 200 штука, Ручка кулькова BUROMAX (колір синій) - 500 штука, Олівець BUROMAX - 300 штука, Маркер текстовий BUROMAX (колір жовтий) - 50 штука, Коректор – 20ml Economix - 20 штука, Стрічка клейка канцелярська 48мм х 100 х 40мкм - 30 штука, Ножиці канцелярські 13,5 см «Scissors» - 50 штука, Клей ПВА 250,0 мл з ковпачком - 50 штука, Степлер №24/6 BUROMAX - 20 штука, Антистеплер BUROMAX - 100 штука, Скріпки 28 мм (100 шт.) - 200 пачка, Скоби до степлера №24/6 - 100 пачка, Нитка для прошивки документів - 8 штука, Стікери пластикові, неон - 100 пачка, Штемпельна фарба (синій колір) - 35 штука, Файли для документів BUROMAX А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі, 100 шт. - 25 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 28 325 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 28325 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

Документи замовника

18 березня 2024 16:32
Електронний підпис
26 січня 2024 23:30
Електронний підпис