Канцелярські товари (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (ДК 021:2015 30197621-5 Паперові блоки для фліпчартів; 30199600-6 Розділювачі сторінок; 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; 30197220-4 Канцелярські скріпки; 30197110-0 Скоби; 30192121-5 Кулькові ручки; 30192130-1 .Олівці; 30192160-0 Коректори; 30192700-8 Канцелярські товари; 30192100-2 Гумки; 30192125-3 Маркери; 30197210-1 Теки-реєстратори; 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби )
Сума
20 000 UAH
UA-P-2023-08-23-001385-b ● 518adc09b92b492ab48ba025143686d8
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 серпня 2023 11:23
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02003793
3. Місцезнаходження:
Україна,
Харківська область,
Балаклія,
64200,
ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (ДК 021:2015 30197621-5 Паперові блоки для фліпчартів; 30199600-6 Розділювачі сторінок; 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; 30197220-4 Канцелярські скріпки; 30197110-0 Скоби; 30192121-5 Кулькові ручки; 30192130-1 .Олівці; 30192160-0 Коректори; 30192700-8 Канцелярські товари; 30192100-2 Гумки; 30192125-3 Маркери; 30197210-1 Теки-реєстратори; 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби )
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 20 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | кошти НСЗУ | 20000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
серпень, 2023
Документи замовника
23 серпня 2023 11:23
|
Електронний підпис |