Папір офісний А4
Сума
1 150 UAH
UA-P-2023-05-05-000709-b 516291ebb43145f2950669c8283f8302
Оголошено тендер
Опубліковано: 05 травня 2023 09:34
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КНП "Центр первинної медико - санітарної допомоги Джулинської сільської ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41579448
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, Джулинка, 24450, Центральна 118 Б
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір офісний А4

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 150 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ 1150 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2023

Документи замовника

05 травня 2023 09:35
Електронний підпис