ДК 021:2015 (CPV): 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Товари господарського призначення)
Сума
45 000 UAH
UA-P-2021-01-20-007147-b 5147e4bb81d1445b8644fdb643e9d85d
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 січня 2021 15:04
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #24014538
3. Місцезнаходження: Україна, Сумська область, Суми, 40002, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 (CPV): 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Товари господарського призначення)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 45 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Власні кошти підприємства 45000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2021

11. Примітки: Місцезнаходження Замовника: 40002, м. Суми, вул. Роменська, 79/2. Вид закупівлі – передбачений абз. 6, п. 5, ч. 2, ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.04.2020р, Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Сумській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.04.2020р – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Річний план (із змінами) затверджений рішенням уповноваженої особи (Протокол № 11 РП від 19.01.2021).

Документи замовника

20 січня 2021 15:04
Електронний підпис