Система для вливання інфузійних розчинів (НК 43324 Система для переливання рідин); Система для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів (НК 43324 Система для переливання рідин); Пробірка вакуумна для збору крові, 5мл, з К3 ЕДТА та гелем, 13x100мм, стерильна з білою кришкою, IVD, №100 (НК 43865 - Вакуумна пробірка для взяття зразків крові з K2ЕDТА, IVD (діагностика in vitro); Пробірка з градуюванням, 20мл, 17х145 мм, з гвинтовою кришкою (НК 46237 - Нестерильна пробірка)
Сума
692 000 UAH
UA-P-2024-03-20-013720-a ● 5124af3fe26241ad92355066203887bd
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 березня 2024 15:40
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01998161
3. Місцезнаходження:
Україна,
Львівська область,
Винники,
79495,
В.Івасюка, 31
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Система для вливання інфузійних розчинів (НК 43324 Система для переливання рідин); Система для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів (НК 43324 Система для переливання рідин); Пробірка вакуумна для збору крові, 5мл, з К3 ЕДТА та гелем, 13x100мм, стерильна з білою кришкою, IVD, №100 (НК 43865 - Вакуумна пробірка для взяття зразків крові з K2ЕDТА, IVD (діагностика in vitro); Пробірка з градуюванням, 20мл, 17х145 мм, з гвинтовою кришкою (НК 46237 - Нестерильна пробірка)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2023: Система для переливання рідин загального призначення
ДК021-2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 692 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 692000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
Документи замовника
21 березня 2024 11:27
|
Електронний підпис |
21 березня 2024 10:22
|
Електронний підпис |
20 березня 2024 15:41
|
Електронний підпис |