Папір Ф А-4/80, папір Ф А-4/120, конверт С-5 біл. скл., степлер № 10, степлер № 26, скоби металеві № 10, скоби металеві № 26, скріпки 25 мм, антистеплер, біндери 25 мм, біндери 32 мм, біндери 51 мм, біндери кліпери, дирокол 100 арк., маркер (набір 4 шт), маркер перманентний, точилка металева для олівців, ручка, ручка металева з логотипом, коректор, олівець, штемпельна подушка, етикетки самоклейки А 4 70*37 (100 шт), знищувач документів, 30190000-7, офісне устаткування та приладдя різне, ДК 021:2015
Сума
1 855 536,40 UAH
UA-P-2023-10-19-003870-b 510d20c6765d466582b8b4f47cc3e179
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 жовтня 2023 15:27
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Міністерство юстиції України
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #00015622
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, м. Київ, 01001, вул. Архітектора Городецького, 13
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір Ф А-4/80, папір Ф А-4/120, конверт С-5 біл. скл., степлер № 10, степлер № 26, скоби металеві № 10, скоби металеві № 26, скріпки 25 мм, антистеплер, біндери 25 мм, біндери 32 мм, біндери 51 мм, біндери кліпери, дирокол 100 арк., маркер (набір 4 шт), маркер перманентний, точилка металева для олівців, ручка, ручка металева з логотипом, коректор, олівець, штемпельна подушка, етикетки самоклейки А 4 70*37 (100 шт), знищувач документів, 30190000-7, офісне устаткування та приладдя різне, ДК 021:2015

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 855 536,40 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України Загальний фонд 1855536.4 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2023

Документи замовника

19 жовтня 2023 15:28
Електронний підпис