Папір офісний COPY 1 80 г/м2 формат А4 , 500арк/пач, кл. стрічка 2х-сторонн. 12мм*10м, 4-382, 4Office, кл. стрічка 2х-сторонн., 18мм*10м, 4-384, 4Office, кл. стрічка 2х-сторонн., 24мм*10м, 4-386, 4Office, Стрічка самоклейка 45х100 прозорий 152, Коректор, клапан.пиш.вузол, 7мл, 4915, NORMA, дiркопробивач метал., 8см, 20арк. з лiн., черв., 4345, Norma, Фарба штемпельна 28 мл, Плівка ламінаційна кармашк. ПЕТ, антистатик, A4 (216х303), 80 мкм (50/30) YLG-ANTISTATIC, уп/100шт, ТМ DA, Корзина для паперу 260x280мм метал., сріблястий, Ручка кульк/масл Pentonic 10 шт/уп синя 0,7 мм LINC
Сума
2 122,19 UAH
UA-P-2024-02-13-002016-a 50e4f25e37974c1d9042a04374fec994
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 лютого 2024 11:45
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальний заклад "Центр спорту та фізичного здоров'я" Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43913020
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, село Городок Рівненського району, 35331, вулиця Шевченка, будинок 4
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір офісний COPY 1 80 г/м2 формат А4 , 500арк/пач, кл. стрічка 2х-сторонн. 12мм*10м, 4-382, 4Office, кл. стрічка 2х-сторонн., 18мм*10м, 4-384, 4Office, кл. стрічка 2х-сторонн., 24мм*10м, 4-386, 4Office, Стрічка самоклейка 45х100 прозорий 152, Коректор, клапан.пиш.вузол, 7мл, 4915, NORMA, дiркопробивач метал., 8см, 20арк. з лiн., черв., 4345, Norma, Фарба штемпельна 28 мл, Плівка ламінаційна кармашк. ПЕТ, антистатик, A4 (216х303), 80 мкм (50/30) YLG-ANTISTATIC, уп/100шт, ТМ DA, Корзина для паперу 260x280мм метал., сріблястий, Ручка кульк/масл Pentonic 10 шт/уп синя 0,7 мм LINC

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 122,19 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 2122.19 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

Документи замовника

15 лютого 2024 10:04
Електронний підпис