ДК 021:2015:15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5%)
Сума
6 048 UAH
UA-P-2023-11-24-006672-b ● 50e0f2138b6846a8b75f95dd3931ce7f
Оголошено тендер
Опубліковано: 24 листопада 2023 15:01
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 16 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #24903540
3. Місцезнаходження:
Україна,
Вінницька область,
м. Вінниця,
21034,
вул. Миколи Зерова, 12
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015:15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5%), Молоко пастеризоване - 180 літр
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2230 — Продукти харчування
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 048 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 6048 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
листопад, 2023
11. Примітки: Місце знаходження замовника: 21034, Вінницька обл., Вінницький р-н. м. Вінниця, вул. Миколи Зерова, 12
Категорія замовника :відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вид закупівлі: відповідно до аб.5 п.5 ч.2 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідно до листа-роз'яснення Мінекономіки «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року, у разі: виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити, виділення додаткових коштів, перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. Таким чином, враховуючи виникнення додаткової потреби у товарах, яку Замовник не міг передбачити, виділення додаткових коштів у зв’язку із збільшенням фактичної кількості відвідування дітей так, як заклад під час воєнного стану працює в черговому режимі та відповідно до довідки Департаменту освіти ВМР №319 від 06.11.2023р.та перерозподіл коштів за рахунок зменшення обсягів споживання, керуючись даним листом-роз’ясненням та п.15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовником прийнято рішення про проведення закупівлі без використання електронної системи закупівель згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015:15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5% в кількості 180 літрів)
Документи замовника
24 листопада 2023 15:07
|
Електронний підпис |