канцелярське приладдя
Сума
1 500 UAH
UA-P-2021-04-05-003207-b 4ec7048d258445359b0ce12d372f22ac
Оголошено тендер
Опубліковано: 05 квітня 2021 16:59
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ІНФРАСТРУКТУРИ, ЕНЕРГЕТИКИ ТА ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ РІВНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43429239
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, м. Рівне, 33001, вул. Соборна, буд. 195
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: канцелярське приладдя, Папір А3 Маестро стандарт плюс 80г/м 500 акр - 1 штуки, Обкладинка "Справа" картонна - 80 штуки, Біндер 32мм - 35 штуки, Коректор-стрічка 5мм*6м - 3 штуки, Коректор-ручка 8мл. - 4 штуки, Клей ПВА 40мл. з пензликом - 4 штуки, Папір туалетний "Обухів" - 8 штуки, Маска 3х шарова Ореrо - 50 штуки, Стрічка клейка 48мм - 1 штуки, Папір А4 маестро плюс 80г/м 500арк - 2 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 1500 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2021

Документи замовника

06 квітня 2021 10:18
Електронний підпис