Послуги видалення дерев, які знаходяться в незадовільному, сухостійному та фаутному стані на території кладовищ Оліївської сільської ради
Сума
121 900 UAH
UA-P-2024-03-30-000111-a 4e4c5fa8460449b39db7f77a5b223c96
Оголошено тендер
Опубліковано: 30 березня 2024 11:31
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42515118
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, село Довжик, 12410, вул.Нескорених, будинок 22
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги видалення дерев, які знаходяться в незадовільному, сухостійному та фаутному стані на території кладовищ Оліївської сільської ради, Послуги видалення дерев, які знаходяться в незадовільному, сухостійному та фаутному стані на території кладовища села Зороків - 14 штука, Послуги видалення дерев, які знаходяться в незадовільному, сухостійному та фаутному стані на території кладовища села Оліївка - 5 штука, Послуги видалення дерев, які знаходяться в незадовільному, сухостійному та фаутному стані на території кладовища села Крученець - 3 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
ДК021-2015: 77211300-5 — Послуги з видалення дерев

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 121 900 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 121900 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

Документи замовника

30 березня 2024 11:32
Електронний підпис