канцелярські товари (в асортименті)
Сума
33 859,30 UAH
UA-P-2021-06-08-012001-b 4e2dfd2176d14f9e9881aac68dea1487
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 червня 2021 19:05
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КП ""Парк" Житомирської міської ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02219168
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10008, Бульвар Старий , 34
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: канцелярські товари (в асортименті), канцелярські товари (в асортименті,54 найменування) - 2296 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 33 859,30 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет фінансування місцевого бюджету 33859.3 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2021

11. Примітки: канцелярські товари (в асортименті) для дітей в ПЗОВ "Супутник"

Документи замовника

08 червня 2021 19:06
Електронний підпис