дрібне канцелярське приладдя
Сума
4 000 UAH
UA-P-2020-11-27-001829-c 4d2b9f3753754085ab800d7c3bc34df3
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 листопада 2020 13:32
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління соцзахисту населення Семенівської РДА
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03190828
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, СЕМЕНІВКА, 38200, вул. Незалежності, 36
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: дрібне канцелярське приладдя, дріюне канцелярське приладдя - 100 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 4000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2020

Документи замовника

27 листопада 2020 13:33
Електронний підпис